Aanmeldprocedure website

Via onderstaande aanmeldprocedure kunt u zich aanmelden voor uw eigen website.

Welkom bij Stap 1 van de aanmeldprocedure voor een website via Mijnhengelsportvereniging.nl.
Vul eerst onderstaande gegevens in.

Verenigingsgegevens

Uw gegevens

Let op: naar dit e-mail adres worden inloggegevens e.d. verstuurd

• Secretaris
  • Penningmeester
  • Ledenadministrateur
  • Commissie Jeugd
  • Commissie Visstandbeheer
  • Wedstrijdcommissie
  • Controleur
  • Webmaster
  • Overig (zelf invullen)

In deze stap bepaal je hoe de verenigingswebsite bereikbaar wordt voor bezoekers. Elke verenigingswebsite krijgt in ieder geval een eigen subdomein onder "mijnhengelsportvereniging.nl", naast een eventuele eigen domeinnaam.
Bijvoorbeeld http://(verenigingsnaam).mijnhengelsportvereniging.nl.

Direct een domeinnaam voor je verenging aanvragen (met eventuele mailboxen)? Dat kan! Klik hier voor meer informatie (nieuw venster).

Vul eerst het gewenste subdomein in. Je ziet meteen of dit subdomein nog beschikbaar is.
Tip: kies een logisch subdomein.

Websitegegevens

.mijnhengelsportvereniging.nl
Geef aan wat van toepassing is voor jouw vereniging

We hebben geen website of domeinnaam en ik vind het subdomein voldoende.
(Geen extra domeinnaam registreren)
We hebben geen eigen domeinnaam, maar ik wil graag naast het gratis subdomein een domeinnaam aanvragen* (met eventueel gekoppelde e-mailadressen). Klik hier om een domeinnaam aan te vragen
We hebben al een eigen domeinnaam en ik wil dat deze straks verwijst naar onze nieuwe website.
(Het domein met eventuele gekoppelde e-mailadressen blijft bij onze huidige hostingpartner).
Ik neem hiervoor zelf contact op met mijn huidige hostingpartner, om ons domein te verwijzen naar de nieuwe website.
We hebben al een domeinnaam met daaraan gekoppeld één of meerdere e-mailadressen die we willen verhuizen naar de hostingpartner van Mijnhengelsportvereniging.nl
Klik hier voor mogelijkheden, kosten en een verhuisformulier.

Let op: in alle gevallen blijft het domein eigendom van jouw vereniging. Aan de hosting van een domeinnaam zijn altijd kosten verbonden.

* Let op: via Sportvisserij Nederland is het mogelijk om direct een domeinnaam te registreren tegen geringe kosten. Ook is het mogelijk om een uitgebreider hostingpakket met domeinnaam en meerdere e-mail adressen aan te vragen. Kijk hier voor meer informatie.

Controleer of onderstaande gegevens juist zijn. Indien de gegevens juist zijn en je akkoord gaat met de algemene voorwaarden, zul je binnen enkele ogenblikken inloggegevens ontvangen om te starten met het inrichten van de nieuwe verenigingswebsite.

Controleer onderstaande gegevens

Uw gegevens
Geslacht:
Voorletter(s):
Tussenvoegsel(s):
Achternaam:
Telefoonnummer/mobiel:
E-mailadres:
Functie bij mijn HSV:
Websitegegevens
Naam:

Huidige situatie:

Uw registratie is voltooid

Je ontvangt een e-mail met de gebruikersnaam en wachtwoord voor de door jou aangevraagde website.

.mijnhengelsportvereniging.nl

De met een * gemarkeerde velden zijn verplichte velden.