Welke domeinnaam krijgt mijn site?

Elke website heeft een eigen domeinnaam. Dat kan een domeinnaam zijn, die al eigendom is van een vereniging. Deze blijft in dat geval altijd eigendom van de vereniging. Deze kan worden gekoppeld aan de nieuwe website. De domeinnaam dient dan verhuisd te worden.

Naast een eventuele bestaande domeinnaam, wordt voor elke verenigingswebsite een nieuw subdomeinnaam aangemaakt. Bijvoorbeeld: hsvhetbaarsje.mijnhengelsportvereniging.nl. Deze zal altijd verwijzen naar de nieuwe website.

Let op: het kans soms slim zijn om meerdere domeinnamen te laten verwijzen naar (onderdelen van) je verenigingswebsite. Je kunt eenvoudig checken of een domeinnaam nog vrij is via www.sidn.nl.

Direct domeinnaam en mailboxen bestellen

Het is mogelijk om online via de service Mijnhengelsportvereniging.nl een domeinnaam te registreren met eventuele mailboxen.