Hoe komt mijn website eruit te zien?

Via de service Mijn hengelsportvereniging.nl is het straks mogelijk om online via deze website je eigen verenigingswebsite samen te stellen.

Een belangrijke stap hierbij is het bepalen van de vormgeving. De service biedt diverse mogelijkheden om op basis van eigen huisstijl en wensen van verenigingen een unieke website samen te stellen. Zo is het mogelijk om te variëren met:

• Eigen logo (indien beschikbaar)
  • Inrichten van de homepage
  • Eigen fotoheader op desktop
  • Aan/ uit zetten van bepaalde modules
  • Kleuren van headers/ koppen
  • Etc.

Gebruiksvriendelijk

Het is echter niet mogelijk om aan alle wensen m.b.t. layout te voldoen. Er zijn bepaalde 'grenzen' in variatie bepaald, om de gebruiksvriendelijkheid van websites te waarborgen.