Is deze service echt gratis?

Ja. De service Mijnhengelsportvereniging.nl is gratis voor aangesloten hengelsportverenigingen van Sportvisserij Nederland. Met de service kunnen verenigingen online een professionele website samenstellen en lanceren. Sportvisserij Nederland vindt het belangrijk dat de sportvisserij op internet professioneel vertegenwoordigd en vindbaar is en ondersteunt haar verenigingen hierbij met deze service.

Sommige aanvullende diensten, zoals extra hostingpakketten, digitale nieuwsbrieven versturen en doorontwikkeling van de service zijn niet gratis. Deze zijn niet verplicht en kunnen naar behoefte worden aangevraagd. Door goede prijsafspraken met leveranciers en centrale doorontwikkeling van de service kunnen de kosten hiervan zeer laag gehouden worden. Meer informatie hierover verschijnt op deze website.