Eigen uitstraling

Het is voor een vereniging vaak belangrijk om een bepaalde identiteit uit te stralen. Zaken waarmee je je kunt onderscheiden van bijvoorbeeld je collega-verenigingen. Herkenbaarheid met een eigen stijl. Dat geldt ook voor een eventuele website.

Met dit centrale systeem is het mogelijk je eigen verenigingswebsite helemaal volgens een eigen stijl in te richten. Zo kun je onder meer variëren met de volgende elementen:

• Eigen logo
  • Posities en inhoud van je menu's
  • Achtergrondkleuren
  • Lettertypes en letterkleuren
  • Modules aan of uit zetten
  • Homepage invulling

Dit alles zorgt ervoor dat je een eigen professionele website kunt creëren, met een herkenbare eigen stijl en volgens de laatste internetstandaarden. Om de gebruiksvriendelijkheid van je website te waarborgen en om een herkenbare sportvisserij uitstraling te handhaven, zijn niet alle variabelen in de website beheerbaar gemaakt. Dat houdt het meteen overzichtelijk en eenvoudig.

Het spreekt voor zich dat de inhoud van elke verenigingswebsite steeds anders en volledig beheerbaar is.

Eerste schetsen: voorbeelden

Klik hier (PDF) voor een presentatie met een aantal uitgewerkte voorbeelden/ schetsen. Enkele voorbeelden, waarin wordt gevarieerd met kleuren, posities van menu's, lettertypes e.d. vind je hieronder:

Layout:

• Verschillende stijlen templates
  • Positie van (navigatie) elementen
  • Homepage indeling te bepalen

Kleur:

• Achtergrond kleur van header,footer,template
  • Lettertype : koppen, lopende tekst, linkjes
  • Gebruik fotomateriaal

Typografie

• Aanpassen van lettertype, kleur, groote, stijl (bold/italic)
  • Koppen, lopende tekst, linkjes, template tekst

Homepage

• Layout
  • Keuze welke modules actief
  • Hoeveelheid items per module (nieuws, agenda, wedstrijden e.d.)
  • Ruimte voor slideshow en introductie tekst

Voorbeelden