Domeinnaam aanvragen of verhuizen

Let op:

• Dit formulier kun je gebruiken om een nieuwe domeinnaam aan te vragen, of om een bestaande domeinnaam te verhuizen naar Mijnhengelsportvereniging.nl. Maak bovenin het formulier eerst je keus. Let op: voor een verhuizing heb je een zgn. 'Token' (ook wel: autorisatiecode) nodig van je huidige hostingpartner.
  • lees eerste deze belangrijke informatie, voordat je een domeinnaam registreert via Mijnhengelsportvereniging! Dat voorkomt onduidelijkheden en verrassingen!
  • Meteen een mailbox bestellen, eventueel gekoppeld aan het domein? Dat kan hier (bestelformulier) of klik hier voor meer informatie.