Aanmeldprocedure modules (VISpas en/ of factsheet)

Stap 1 registreren:

Via deze procedure is het mogelijk om alleen de Online VISpas Bestelmodule + de Factsheetmodule aan te vragen.

Meer informatie over de werking en voorwaarden van de modules vind je hier: http://www.mijnhengelsportvereniging.nl/modules/

Eerst hebben we hiervoor wat gegevens van je nodig.

Verenigingsgegevens

Uw gegevens

Let op: naar dit e-mail adres worden inloggegevens e.d. verstuurd

• Secretaris
  • Penningmeester
  • Ledenadministrateur
  • Commissie Jeugd
  • Commissie Visstandbeheer
  • Wedstrijdcommissie
  • Controleur
  • Webmaster
  • Overig (zelf invullen)

Stap 2 aanvraag modules:

In deze stap kies je de module(s) die je wilt aanvragen voor je vereniging. Indien je alleen de VISpas en/ of Factsheet module aan wilt vragen, vragen we je toch om een domeinnaam in te vullen. Deze informatie is nodig om inloggegevens te krijgen voor het beheer, zodat je de modules naar wens kunt configureren. Bovendien is het op termijn eventueel mogelijk om alsnog aan de slag te gaan met een website via Mijnhengelsportvereniging.nl

Direct een domeinnaam voor je verenging aanvragen (met eventuele mailboxen)? Dat kan! Klik hier voor meer informatie (nieuw venster).

Vul eerst het gewenste subdomein in. Je ziet meteen of dit subdomein nog beschikbaar is.
Tip: kies een logisch subdomein (popup).

Websitegegevens

.mijnhengelsportvereniging.nl
Geef aan wat van toepassing is voor jouw vereniging

Ik wil starten met een website en deze aan bovenstaande subdomein koppelen /
Ik wil de Vispas- en Factsheetmodule /

Let op: in alle gevallen blijft het domein eigendom van jouw vereniging. Aan de hosting van een domeinnaam zijn altijd kosten verbonden.

* Let op: via Sportvisserij Nederland is het mogelijk om direct een domeinnaam te registreren tegen geringe kosten. Ook is het mogelijk om een uitgebreider hostingpakket met domeinnaam en meerdere e-mail adressen aan te vragen. Kijk hier voor meer informatie.

Stap 3 bevestig gegevens:

Controleer alle gegevens goed. Als deze juist zijn en je hebt de voorwaarden gelezen, klik je op 'gegevens opslaan'. Je gegevens worden dan opgeslagen en verwerkt en je ontvangt vervolgens direct per mail inloggegevens om aan de slag te gaan met de website en/ of modules.

Controleer onderstaande gegevens

Uw gegevens
Geslacht:
Voorletter(s):
Tussenvoegsel(s):
Achternaam:
Telefoonnummer/mobiel:
E-mailadres:
Functie bij mijn HSV:
Website en/of modules
Naam:

Ik wil het bovenstaande domein gebruiken voor mijn site:

Ik wil gebruik maken van de vispas-module:

Ik wil gebruik maken van de factsheet-module:

Uw registratie is voltooid

Stap 4 aan de slag:

Gefeliciteerd! Je aanvraag is succesvol opgeslagen. Je ontvangt nu inloggegevens, waarmee je direct aan de slag kunt met de modules. Als je de VISpas-module en/ of factsheetmodule wilt gebruiken, klik in het beheer dan de betreffende module aan. De rest wijst zich vanzelf.

Het is overigens altijd mogelijk om op een later tijdstip alsnog aan de slag te gaan met een volledige website. Mail dan naar de helpdesk.

De met een * gemarkeerde velden zijn verplichte velden.