Online VISpas Bestelmodule + Factsheetmodule aanvragen

Heeft jouw vereniging al een website via Mijnhengelsportvereniging.nl? Dan is het niet nodig om de Online VISpas Bestelmodule apart aan te vragen. Hier kun je gewoon bij in het beheer van jullie website. Kies 'VISpas' om aan de slag te gaan.

Heeft jouw vereniging een eigen website (buiten Mijnhengelsportvereniging.nl om) en wil je graag de Online VISpas Bestelmodule en/ of de Factsheetmodule gebruiken? Dat kan! Klik dan op onderstaande link, doorloop de aanvraagprocedure en je kunt aan de slag. Let op: je vraagt hier dus geen volledige website aan.

Let op: als je vereniging de Online VISpas Bestelmodule gaat gebruiken, is het ZEER BELANGRIJK dat éérst alle informatie in HSV Leden Online goed en volledig is ingevuld. Check dit eventueel eerst bij de ledenadministratie van je vereniging.

-> Naar het formulier om de Online VISpas Bestelmodule aan te vragen

« Keer terug naar het overzicht