Mijn vereniging heeft al een website. Kan ik toch overgaan of is dat onverstandig?

Een website via Mijnhengelsportvereniging.nl is vrijwillig en vrijblijvend. Als de bestaande website (en het beheer ervan) op dit moment heel erg goed bevallen, lijkt het in eerste instantie niet vanzelfsprekend om een nieuwe website via Mijnhengelsportvereniging.nl te starten. Echter, het biedt vaak wel verschillende voordelen ten opzichte van een bestaande website:

• Zeer flexibel en gebruiksvriendelijk beheersysteem, waar geen technische kennis voor nodig is;
  • Meerdere beheerders kunnen op basis van rechten (delen van) de website bijhouden;
  • Op basis van de verschillende mogelijkheden in layout, kan vaak de layout van de bestaande website voor het belangrijkste deel 'nagebootst' worden;
  • Diverse handige functionaliteiten, zoals automatisch het regionale en landelijke nieuws op je site. Of regionale en landelijke wedstrijden en vacatures. Hierdoor wordt je site up-to date gehouden, zonder dat je er iets voor hoeft te doen;
  • Uitgebreide keur aan (optionele) modules;
  • Centrale doorontwikkeling van de website en het beheersysteem, waardoor vrijwel geen kosten voor verenigingen bestaan en ze toch van de laatste internettechnieken gebruik kunnen maken;
  • Gratis!*

Lees ook:

-> Wat moet er gebeuren als onze vereniging over wil stappen?

* Met uitzondering van kosten voor hosting van een domeinnaam van 10 euro per jaar en eventuele optionele betaalde modules.