Nieuwsbriefmodule

Let op: dit is een optionele module waaraan kosten zijn verbonden.

Een digitale nieuwsbrief is een handig en belangrijk middel om mensen naar je website te trekken en doelgroepen snel en eenvoudig van het laatste nieuws te voorzien. De module is optioneel en er zijn kosten aan verbonden. Dat heeft te maken met de kosten die worden gemaakt om nieuwsbrieven (veilig) te versturen via een mailserver.

-> Lees hier de instructie voor de nieuwsbriefmodule (pdf)

Uitgangspunten en kosten:

Aangesloten kleine en grote verenigingen kunnen via het product Divide.Mix (losse module, niet via websitebeheer) digitale nieuwsbrieven versturen. Je kunt via Divide.Mix een nieuwsbrief aanmaken, opmaken en versturen en eventueel klaarzetten om automatisch te verzenden. Hiervoor is geen technische kennis nodig.

• Het systeem zorgt er automatisch voor, dat de nieuwsbrieven niet als spam worden gezien.
  • Uitgebreide statistieken beschikbaar: aantal aangekomen, aantal geopend, waar meeste op geklikt e.d.
  • Elke vereniging krijgt een basic 'template' met bovenbalk/ logo en onderbalk.
  • Het is mogelijk om doelgroepen te selecteren/ selecties te maken/ bestanden met e-mail adressen toe te voegen
  • Abonnees kunnen zich via een speciaal daarvoor aangemaakt veld aanmelden via de verenigingswebsite.

Rechtsboven kunnen bezoekers zich snel en eenvoudig aanmelden voor de nieuwsbrief.

Het is niet mogelijk om abonnees te personaliseren (dus naam e.d. in aanhef). Doorlooptijd van aanvraag t/m activering is ongeveer een week per vereniging.

Kosten

Net als de extra opties voor hosting, is dit een optionele en betaalde module. Het gaat hierbij om de volgende kosten per vereniging (excl. BTW):

• 20 euro per maand abonnementsgeld
  • Eenmalig 125 euro voor opmaken template nieuwsbrief en toevoegen inschrijfveld op homepage
  • Max. 50.000 succesvol verstuurde e-mails per jaar. Bij overschrijding 1 cent (0,01 euro) per aangekomen nieuwsbrief.

-> Vraag direct de nieuwsbriefmodule aan.