dinsdag, 27 juli 2021

Laatste punten responsive websites opgelost!

Laatste punten responsive websites opgelost! Op 11 mei jl. zijn de websites van alle verenigingen die gebruik maken van een website via Mijnhengelsportvereniging automatisch overgezet naar een zogenaamd 'responsive design'. In dit bericht lees je welke laatste punten nu ook zijn opgelost én over de mogelijkheid om meerdere afbeeldingen documenten te uploaden.

De volgende problemen stonden eind mei nog open:
- Het was niet mogelijk om documenten te uploaden. Status: opgelost.
- Het downloaden van factsheets (pdf's) was niet meer mogelijk. De site blijft hangen en/ of ik krijg een foutmelding. Status: opgelost.

Uploaden van meerdere afbeeldingen en documenten

Een probleem, dat al wat langer speelde kon met de systeemupdate van het beheerplatform voor de verenigingswebsites ook meteen worden opgelost. Het is vanaf nu weer mogelijk om in het beheer meerdere afbeeldingen of meerdere documenten tegelijk te uploaden. Voor de publicatie van fotoalbums is dit bijvoorbeeld een erg prettige optie!

Tip voor webmasters

Kijk regelmatig op deze website voor ontwikkelingen, nieuws, tips, handleidingen en instructies.