woensdag, 16 februari 2022

Aantal nieuwsberichten op de homepagina

Aantal nieuwsberichten op de homepagina Na de overgang naar responsive is een veelgehoorde vraag van beheerders of en hoe het aantal nieuwsberichten, dat wordt getoond op de home pagina van de verenigingswebsite, kan worden gewijzigd. Dit is helaas niet mogelijk.

Op de home pagina worden standaard op desktop (PC, laptop) de vijf meest recente nieuwsberichten van de vereniging getoond, waarna de drie meest recente federatieve nieuwsberichten en drie landelijke nieuwsberichten van Sportvisserij Nederland getoond.

Op mobiel worden op de home pagina standaard de drie meest recente nieuwsberichten van de vereniging getoond, waarbij middels tabs door de bezoeker tevens kan worden gekozen voor de drie meest recente federatieve nieuwsberichten of drie landelijke nieuwsberichten van Sportvisserij Nederland.

Het aantal nieuwsberichten dat wordt getoond kan niet door de beheerder worden aangepast.