donderdag, 31 mei 2012

Online VISpas bestelmodule live!

Online VISpas bestelmodule live! Het heeft langer geduurd dan in eerste instantie gepland was, maar de Online VISpas bestelmodule is live! De eerste drie verenigingen hebben de module inmiddels live staan en de eerste VISpassen zijn via iDeal en Creditcard verkocht.

Met de module kunnen nieuwe leden online een VISpas bestellen, betalen en er direct mee vissen. Lees er hier meer over.

Binnen enkele zullen meer verenigingen de beschikking krijgen over de module. Vervolgens wordt de module beschikbaar voor alle verenigingen met een website via MijnHengelsportvereniging. Als laatste wordt het mogelijk om voor verenigingen met een eigen site (niet via Mijnhengelsportvereniging.nl) de module in te zetten.

Heeft jouw vereniging een website via Mijnhengelsportvereniging.nl en wil je graag de module zo snel mogelijk gebruiken? Verstuur het helpdeskformulier volledig ingevuld met de melding 'wij zetten graag z.s.m. de Online VISpas Bestelmodule in', dan nemen we contact op.