Aantal nieuwsberichten op de homepagina

woensdag, 16 februari 2022

Na de overgang naar responsive is een veelgehoorde vraag van beheerders of en hoe het aantal nieuwsberichten, dat wordt getoond op de home pagina van de verenigingswebsite, kan worden gewijzigd. Dit is helaas niet mogelijk.

Laatste punten responsive websites opgelost!

dinsdag, 27 juli 2021

Op 11 mei jl. zijn de websites van alle verenigingen die gebruik maken van een website via Mijnhengelsportvereniging automatisch overgezet naar een zogenaamd 'responsive design'. In dit bericht lees je welke laatste punten nu ook zijn opgelost én over de mogelijkheid om meerdere afbeeldingen documenten te uploaden.

Responsive update succesvol, nog enkele puntjes

dinsdag, 18 mei 2021

Op 11 mei jl. zijn de websites van alle verenigingen die gebruik maken van een website via Mijnhengelsportvereniging automatisch overgezet naar een zogenaamd 'responsive design'. Deze overgang is grotendeels goed verlopen, maar gaf de afgelopen week nog wel enkele problemen in het beheer van de websites. In dit bericht lees je de status van die punten.

Lancering responsive websites verenigingen op 11 mei

vrijdag, 23 april 2021

Op 11 mei zullen alle verenigingen die gebruik maken van een website via Mijnhengelsportvereniging automatisch de beschikking krijgen over 'responsive design'. Het huidige design van verenigingswebsites wordt dan beter geschikt gemaakt voor tablet en mobiel . Een responsive website is met name voor de mobiele bezoeker veel prettiger in het gebruik, doordat de bezoeker er eenvoudig en snel 'met één hand' kan navigeren.

Update responsive verenigingswebsites

donderdag, 04 maart 2021

De meeste websitebezoekers - zo'n 70% - gebruiken tegenwoordig een mobiel apparaat. Het is belangrijk dat een website ook op dit kleine scherm gebruiksvriendelijk werkt. Het huidige design van verenigingswebsites via Mijnhengelsportvereniging.nl wordt om die reden binnen enkele weken geschikt gemaakt via 'responsive design'.