Gratis je eigen verenigingswebsite

Een eigen website via Mijnhengelsportvereniging.nl is gratis voor alle bij Sportvisserij Nederland aangesloten hengelsportverenigingen. De investering voor ontwikkeling van de service is via de landelijke afdrachten gefinancierd. Het is een service van Sportvisserij Nederland, omdat zij het belangrijk vindt dat de totale hengelsport professioneel en goed vindbaar vertegenwoordigd is op het internet.

Daarnaast wordt via een centraal ontwikkelde oplossing een aanzienlijke besparing voor de hengelsport gerealiseerd. We verwachten ook dat veel verenigingen minder tijd en geld kwijt zijn aan het onderhouden van hun website, als gebruik wordt gemaakt van Mijnhengelsportvereniging.nl. Hierdoor kunnen verenigingen hun tijd en geld aan andere zaken besteden dan aan dure en ingewikkelde internetoplossingen.

Wat krijg ik als vereniging precies?

Kijk voor meer informatie over de totale oplossing bij 'Wat is het' en 'Voordelen'.

Voorwaarden

Lees hier de voorwaarden voor het aanvragen van een eigen website voor uw hengelsportvereniging

Doorontwikkeling

Een belangrijk voordeel van Mijnhengelsportvereniging.nl is dat het mogelijk is om centraal door te ontwikkelen, bijvoorbeeld nieuwe functionaliteiten lanceren. De basis van het systeem zal meer dan voldoende functionaliteiten bevatten voor het grootste deel van de aangesloten verenigingen. Door voortschrijdend inzicht en nieuwe technieken en mogelijkheden kan het echter wenselijk zijn om nieuwe functionaliteiten en modules aan te bieden.

Wat is niet gratis?

Hoewel de uitgebreide basis voldoet aan de eisen van het grootste deel van de hengelsportverenigingen, wordt naast deze basis ook een aantal betaalde diensten aangeboden:

• Een uitgebreider hostingpakket, bijvoorbeeld met een extra eigen domeinnaam met daaraan meerdere e-mail adressen gekoppeld (jaarlijkse bijdrage van 10 euro, domein is altijd eigendom van de hengelsportvereniging). De hosting van het domein wordt verzorgd door SamenICT. U ontvangt van hen ook jaarlijks de factuur.
  • Mailbox, eventueel gekoppeld aan het domein met onbeperkt aantal aliassen: 1,04 euro per gebruiker per maand (met een minimale afname van 5 gebruikers). Doorgaans heb je als vereniging aan één mailbox met een aantal aliassen voldoende. De mailboxen worden net als de hosting verzorgd door SamenICT. U ontvangt één gezamenlijke factuur.

Extra services zijn nooit verplicht en kunnen naar wens bijbesteld worden.