Wat is het?

Mijnhengelsportvereniging.nl is een online service van Sportvisserij Nederland, waarbij aangesloten hengelsportverenigingen in enkele stappen een eigen professionele website kunnen aanvragen, inrichten, lanceren en beheren. Deze service wordt aangeboden door Sportvisserij Nederland, in samenwerking met internetbureau Divide Internetoplossingen en hostingpartner Samen ICT.

-> Kijk hier voor de voordelen

Wat kan ik ermee?

Met deze oplossing vraag je online een website aan. Binnen enkele stappen beschik je over een eigen website met een professioneel beheersysteem en een eigen uitstraling. Tevens kun je gebruik maken van diverse speciale modules zoals een wedstrijdagenda, een nieuwsmodule en meer.

-> Kijk hier voor een overzicht van de functionaliteiten