Aanvraagformulier

D.m.v. dit formulier kunt u een domeinnaam aanvragen bij, of te verhuizen naar onze partner. Voor aangesloten hengelsportverenigingen zijn hier geen kosten aan verbonden. Wel worden door onze internetpartner Samen ICT kosten in rekening gebracht voor eventuele mailboxen. Voor een verhuizing heeft u altijd een verhuiscode nodig van de hostingprovider waar op dit moment het domein gehost wordt.

Ik wil graag:

www..nl
Uw gegevens

Verenigingsgegevens

HSV Domeinnaamhouder (naam van de persoon waarop de domeinnaam geregistreerd mag worden)

De met een * gemarkeerde velden zijn verplichte velden.