Nieuwe headers 2015

donderdag, 18 december 2014

Het wordt bijna een traditie: de jaarlijkse headers voor in de verenigingswebsites zijn weer beschikbaar. Het is goed om regelmatig nieuwe afbeeldingen toe te voegen aan de website, en deze headers kunnen naar wens in de website geplaatst worden via de module 'Slideshow'.

Bugfixes: nieuwe release gelanceerd

donderdag, 25 september 2014

Deze week heeft een kleine release plaatsgevonden, waarbij een aantal bugs en problemen zijn opgelost.

Weer verbeteringen Mijnhengelsportvereniging.nl

dinsdag, 25 maart 2014

Na de grote update van twee weken geleden, waarbij het mogelijk werd om met meerdere browsers de website te beheren, is afgelopen week een aantal kleine verbeteringen doorgevoerd.

Nieuwe release: 11 maart werkzaamheden (browseronafhankelijkheid)

maandag, 10 maart 2014

Op dinsdag 11 maart zal het beheer van de websites tijdelijk niet bereikbaar zijn in verband met werkzaamheden. Er wordt een grote update gedaan, waardoor het onder meer mogelijk wordt om de website met verschillende browsers te beheren.

Amsterdamse Hengelsport Vereniging (AHV) vernieuwt website

maandag, 10 maart 2014

De Amsterdamse Hengelsport Vereniging (AHV), met zo'n 13.000 leden een zeer grote vereniging, heeft deze maand haar webite volledig vernieuwd. Gebruiksvriendelijkheid en kostenbesparing waren twee belangrijke redenen om over te stappen van een 'eigen' systeem naar de gratis service Mijnhengelsportvereniging.nl van Sportvisserij Nederland.