Nieuwe update over verenigingswebsites!

donderdag, 29 oktober 2020

Update over het beter geschikt maken van verenigingswebsites voor mobiel gebruik (responsive design). Omdat de smartphone steeds vaker hét apparaat is waarmee men websites bezoekt, wordt het ontwerp hiervan steeds vaker gericht op deze schermgrootte: mobile first. De eerste oplevering is binnen en getest!

Update over responsive verenigingswebsites

donderdag, 29 oktober 2020

Het beter geschikt maken van verenigingswebsites voor mobiel gebruik (responsive design) is super belangrijk. Omdat de smartphone steeds vaker hét apparaat is waarmee men websites bezoekt, wordt het ontwerp hiervan steeds vaker gericht op deze schermgrootte: mobile first. De verenigingswebsites zijn aan de beurt en eerste oplevering is binnen en getest!

Update: Flash uit beheer website gehaald

dinsdag, 28 juli 2020

Vanaf 1 januari 2021 ondersteunt de webbrowser Chrome de techniek ‘Flash’ niet meer. Tot voor kort werd deze techniek ook in het beheer van de websites van Mijnhengelsportvereniging.nl gebruikt, bijvoorbeeld bij het uploaden van afbeeldingen, documenten en banners. Inmiddels is deze techniek vervangen voor HTML5.

Verenigingswebsites worden beter geschikt voor mobiel gebruik (responsive)

maandag, 06 juli 2020

Omdat de smartphone steeds vaker hét apparaat is waarmee men websites bezoekt, wordt het ontwerp hiervan steeds vaker gericht op deze schermgrootte: mobile first. Sportvisserij Nederland heeft haar internetpartner Divide de opdracht gegeven om de verenigingswebsites beter geschikt te maken voor mobiele apparaten (responsive design).