Wijziging mailinstellingen per 1 januari 2019

donderdag, 22 november 2018

We zijn bezig om voor 1 januari 2019 al het mailverkeer om te zetten van Zimbra mail naar Microsoft Office 365. Dit kan betekenen dat als je een mailbox hebt afgenomen via CrossConnected Vision ICT Beheer (voormalig iZyx) dat je mail instellingen moeten worden veranderd.

Visweer op je verenigingswebsite

donderdag, 31 mei 2018

De makers van Weerplaza, Infoplaza, heeft een heus eigen 'Visweerkanaal'. Het is mogelijk om hiermee lokaal visweer op je verenigingswebsite te presenteren. In verband met de overgang van alle verenigingswebsites naar het veiliger 'https' (in het kader van AVG) kan het zijn dat het bestaande visweer niet meer netjes wordt gepresenteerd op de site. Dit is eenvoudig te herstellen.

Grote update met verbeteringen

vrijdag, 05 februari 2016

Onlangs heeft een grote update plaatsgevonden voor Mijnhengelsportvereniging.nl. In dit bericht een overzicht van de aanpassingen/ verbeteringen.

Werkzaamheden 4 februari

maandag, 19 januari 2015

In verband met werkzaamheden aan de server zal de service Mijnhengelsportvereniging.nl op woensdag 4 februari mogelijk enkele uren niet bereikbaar zijn. het gaat hierbij om zowel de websites als het beheer van de websites van aangesloten verenigingen.

Update Microsoft leidt mogelijk tot problemen

dinsdag, 23 december 2014

Door een recente update van Microsoft ondervinden we problemen in het beheer van onze website. Hierdoor kunnen sommige vensters 'wit blijven', of foto's geüpload worden. En dus bijvoorbeeld geen nieuws meer plaatsen.