Eerste schetsen layout HSV-websites

dinsdag, 20 april 2010

De eerste 'schetsen' voor layout van websites voor hengelsportverenigingen zijn beschikbaar. Het zijn ruwe schetsen die de mogelijkheden en variatie voor een eigen website laten zien. Dit is op basis van diverse elementen zoals kleuren, lettertypes, website indeling en dergelijke.

Eerste voorregistraties stromen binnen

vrijdag, 26 maart 2010

Na de lancering van deze promotieswebiste op 25 maart zijn inmiddels de eerste voorregistraties binnen gekomen van diverse geïnteresseerde verenigingen.

Voorregistratie gestart

woensdag, 24 maart 2010

Eind 2010 is het via deze website mogelijk om online je verenigingswebsite aan te vragen en in te richten. Op dit moment kun je je alvast voorregistreren. Hiermee maak je zonder verdere verplichtingen kenbaar geïnteresseerd te zijn in een verenigingswebsite.

Promotiewebsite gelanceerd

woensdag, 24 maart 2010

Op 25 maart is de speciale promotiewebsite voor de nieuwe service Mijnhengelsportvereniging.nl gelanceerd. In eerste instantie is hier informatie te vinden over de service en kun je je voorregistreren als 'geïnteresserder' in de service. In de loop van het jaar wordt het mogelijk om via deze website een verenigingswebsite aan te vragen en samen te sellen.

Je eigen professionele HSV website

woensdag, 24 maart 2010

Dat kan. Gratis. Sportvisserij Nederland ontwikkelt op dit moment een bijzondere service voor haar aangesloten hengelsportverenigingen: Mijnhengelsportverenigingen.nl.