Ledengroei door Online VISpas Bestelmodule

dinsdag, 24 september 2013

De Online VISpas Bestelmodule is vanaf het ‘VISpasjaar 2013’ actief. In het begin draaide deze module bij een enkele vereniging, maar inmiddels is hij in gebruik bij meer dan 120 verenigingen. En met succes: via de module hebben zich al ruim 4500 nieuwe leden ingeschreven bij de deelnemende hengelsportverenigingen.

Nieuw! De factsheetmodule: je viswaterbeheer in een notendop

woensdag, 12 juni 2013

Hengelsportverenigingen zijn verantwoordelijk voor goed bereikbaar en bevisbaar viswater voor de sportvisser. Als visrechthebbende zijn zij ook (mede)verantwoordelijk voor een goede, voor de sportvisser aantrekkelijke visstand. Waterschappen en gemeenten zijn voor hengelsportverenigingen belangrijke partners om dit doel te bereiken.

Viswatermodule weer gekoppeld aan VISplanner

woensdag, 08 mei 2013

Het afgelopen jaar is de VISplanner door Sportvisserij Nederland volledig opnieuw ontwikkeld in samenwerking met de Crossmedia Communicatie Groep uit Groningen. Dat heeft geresulteerd in een hele nieuwe website gebaseerd op Google Maps.

Slideshow websites aangepast

vrijdag, 03 mei 2013

Met de slideshowmodule van Mijnhengelsportvereniging.nl kun je mooie sfeerbeelden tonen op je website. De foto's die in deze module worden geplaatst, rouleren dan bovenin de website. Tot vorige week was het zo dat niet alle foto's hierin netjes werden getoond; ze werden niet netjes vervormd waardoor foto's werden 'uitgerekt'. Dat is opgelost.

Browserproblemen aangepakt

maandag, 25 maart 2013

Deze week is een aantal problemen opgelost, dat te maken heeft met het gebruik van verschillende browsers en verschillende versies van browsers.