Toch een volledige site i.p.v. alleen de VISpasmodule? Dat kan!

vrijdag, 25 oktober 2013

Het is al geruime tijd mogelijk om de losse VISpas- en Factsheetmodule apart aan te vragen, zonder dat je een volledige website van Mijnhengelsportvereniging.nl in gebruik neemt.

Statistiekmodule verbeterd: aan de slag!

maandag, 21 oktober 2013

Eén van de standaard modules van Mijnhengelsportvereniging.nl is 'Statistieken'. Statistieken geven inzicht in het aantal bezoeken en bezoekers op je website, het aantal bekeken pagina's, de bezoekduur, herkomst van bezoekers en nog veel meer.

Ledengroei door Online VISpas Bestelmodule

dinsdag, 24 september 2013

De Online VISpas Bestelmodule is vanaf het ‘VISpasjaar 2013’ actief. In het begin draaide deze module bij een enkele vereniging, maar inmiddels is hij in gebruik bij meer dan 120 verenigingen. En met succes: via de module hebben zich al ruim 4500 nieuwe leden ingeschreven bij de deelnemende hengelsportverenigingen.

Nieuw! De factsheetmodule: je viswaterbeheer in een notendop

woensdag, 12 juni 2013

Hengelsportverenigingen zijn verantwoordelijk voor goed bereikbaar en bevisbaar viswater voor de sportvisser. Als visrechthebbende zijn zij ook (mede)verantwoordelijk voor een goede, voor de sportvisser aantrekkelijke visstand. Waterschappen en gemeenten zijn voor hengelsportverenigingen belangrijke partners om dit doel te bereiken.

Viswatermodule weer gekoppeld aan VISplanner

woensdag, 08 mei 2013

Het afgelopen jaar is de VISplanner door Sportvisserij Nederland volledig opnieuw ontwikkeld in samenwerking met de Crossmedia Communicatie Groep uit Groningen. Dat heeft geresulteerd in een hele nieuwe website gebaseerd op Google Maps.