Verenigingen verkopen honderden VISpassen online!

donderdag, 21 maart 2013

De Online VISpas Bestelmodule begint zijn vruchten af te werpen. Er zijn binnen korte tijd namelijk al honderden VISpassen online verkocht door tientallen verenigingen. En dat aantal groeit met de dag.

Ruim 200 verenigingswebsites live!

vrijdag, 15 februari 2013

Weer een mooie mijlpaal! Inmiddels hebben meer dan 200 verenigingen een website gelanceerd via Mijnhengelsportvereniging.nl.

Snelheid aanzienlijk verbeterd

donderdag, 17 januari 2013

Naar aanleiding van diverse klachten van verenigingen over de traagheid van het beheer van Mijnhengelsportvereniging.nl is uitvoerig onderzoek gedaan naar de oorzaken hiervan.

Nieuwe headers voor de slideshow beschikbaar

woensdag, 28 november 2012

We naderen 2013 en dus is het tijd om wat frisse nieuwe beelden toe te voegen op de site. Onder meer die van VISpas 2013, die de 2012 versie mag vervangen.

Online VISpas Bestelmodule beschikbaar voor alle verenigingen

dinsdag, 20 november 2012

Sinds kort konden verenigingen die een website beheren via Mijnhengelsportvereniging.nl al aan de slag met het online verkopen van de VISpas. De eerste VISpassen zijn inmiddels online al verkocht. Vanaf nu kunnen ook aangesloten verenigingen met een eigen website (buiten Mijnhengelsportvereniging.nl om) de Online VISpas Bestelmodule gebruiken.