Slideshow websites aangepast

vrijdag, 03 mei 2013

Met de slideshowmodule van Mijnhengelsportvereniging.nl kun je mooie sfeerbeelden tonen op je website. De foto's die in deze module worden geplaatst, rouleren dan bovenin de website. Tot vorige week was het zo dat niet alle foto's hierin netjes werden getoond; ze werden niet netjes vervormd waardoor foto's werden 'uitgerekt'. Dat is opgelost.

Browserproblemen aangepakt

maandag, 25 maart 2013

Deze week is een aantal problemen opgelost, dat te maken heeft met het gebruik van verschillende browsers en verschillende versies van browsers.

Verenigingen verkopen honderden VISpassen online!

donderdag, 21 maart 2013

De Online VISpas Bestelmodule begint zijn vruchten af te werpen. Er zijn binnen korte tijd namelijk al honderden VISpassen online verkocht door tientallen verenigingen. En dat aantal groeit met de dag.

Ruim 200 verenigingswebsites live!

vrijdag, 15 februari 2013

Weer een mooie mijlpaal! Inmiddels hebben meer dan 200 verenigingen een website gelanceerd via Mijnhengelsportvereniging.nl.

Snelheid aanzienlijk verbeterd

donderdag, 17 januari 2013

Naar aanleiding van diverse klachten van verenigingen over de traagheid van het beheer van Mijnhengelsportvereniging.nl is uitvoerig onderzoek gedaan naar de oorzaken hiervan.