Aanmeldprobleem opgelost

maandag, 22 oktober 2012

Afgelopen week kwamen we erachter dat de aanvraagprocedure voor een nieuwe website niet goed werkte, waardoor inloggegevens niet werden verstuurd naar verenigingen.

Problemen met aanvragen nieuwe websites

dinsdag, 16 oktober 2012

Deze week hebben we geconstateerd dat er problemen zijn met het aanvragen van een nieuwe website via Mijnhengelsportvereniging.nl.Er blijkt een bug te zitten in de aanvraagprocedure, waardoor inloggegevens niet bij aanvragers terecht komen (per mail).

Online verkoop VISpassen een feit!

woensdag, 26 september 2012

Online je VISpas bestellen, betalen via Ideal of Creditcard en direct vissen. Handig en vanaf nu mogelijk. Vanaf nu kunnen verenigingen met een website via Mijnhengelsportvereniging.nl de Online VISpas Bestelmodule inzetten. Dat houdt in dat je via de website met deze module online de VISpas, JeugdVISpas en ZeeVISpas kunt verkopen.

Update Mijnhengelsportvereniging.nl

maandag, 17 september 2012

In verband met een update van Mijnhengelsportvereniging.nl, kan het mogelijk zijn dat het beheer van de verenigingswebsite tijdelijk niet of minder goed bereikbaar is.

Verbeteringen Mijnhengelsportvereniging.nl

dinsdag, 07 augustus 2012

Zojuist is een aantal verbeteringen doorgevoerd in Mijnhengelsportvereniging.nl, op basis van vragen en tips van verenigingen.