Nieuwe headers voor de slideshow beschikbaar

woensdag, 28 november 2012

We naderen 2013 en dus is het tijd om wat frisse nieuwe beelden toe te voegen op de site. Onder meer die van VISpas 2013, die de 2012 versie mag vervangen.

Online VISpas Bestelmodule beschikbaar voor alle verenigingen

dinsdag, 20 november 2012

Sinds kort konden verenigingen die een website beheren via Mijnhengelsportvereniging.nl al aan de slag met het online verkopen van de VISpas. De eerste VISpassen zijn inmiddels online al verkocht. Vanaf nu kunnen ook aangesloten verenigingen met een eigen website (buiten Mijnhengelsportvereniging.nl om) de Online VISpas Bestelmodule gebruiken.

Aanmeldprobleem opgelost

maandag, 22 oktober 2012

Afgelopen week kwamen we erachter dat de aanvraagprocedure voor een nieuwe website niet goed werkte, waardoor inloggegevens niet werden verstuurd naar verenigingen.

Problemen met aanvragen nieuwe websites

dinsdag, 16 oktober 2012

Deze week hebben we geconstateerd dat er problemen zijn met het aanvragen van een nieuwe website via Mijnhengelsportvereniging.nl.Er blijkt een bug te zitten in de aanvraagprocedure, waardoor inloggegevens niet bij aanvragers terecht komen (per mail).

Online verkoop VISpassen een feit!

woensdag, 26 september 2012

Online je VISpas bestellen, betalen via Ideal of Creditcard en direct vissen. Handig en vanaf nu mogelijk. Vanaf nu kunnen verenigingen met een website via Mijnhengelsportvereniging.nl de Online VISpas Bestelmodule inzetten. Dat houdt in dat je via de website met deze module online de VISpas, JeugdVISpas en ZeeVISpas kunt verkopen.